Translate

wtorek, 29 stycznia 2013

"Ziemskie pokarmy"

„mnie cenne myśli przychodzą do głowy jedynie wtedy, gdy mam kaca, to znaczy co dzień około jedenastej przed południem” - B.H.










http://www.youtube.com/watch?v=tTTAdNjsymY

nie śmiejcie się, ten rysunek ma dla mnie znaczenie, a propos wczorajszego dnia ;)


Chciałam dzisiaj coś napisać fajnego, ale mam kaca i podtrzymuję powieki w pracy. Ale mam coś dla Was. To co wyraża w jakiś tam sposób mnie, mój stan, nie tylko dzisiejszy, ale wewnętrzny od dawna. A poza tym, wrzucę jakieś obrazki, pioseneczki.

Jak tylko się ogarnę i tabletki zaczną działać, to spróbuję coś wykrzesać z siebie.
Picie alkoholu od poniedziałku, może się dla mnie źle skończyć. A może i dobrze.

Ej, stresowałam się trochę, musiałam rozluźnić mięśnie.

Wcale się nie tłumaczę.

BTW.

Mam bilety! trollol

Lecę do mojego księcia.

http://www.youtube.com/watch?v=52bAsZI9xm8&feature=related - bardzo mi się podoooba.



"Bez przerwy pić nie można. Dlatego się dokształcam." (Hrabal)



"Proszę żadnego świństwa z tom świniom świnia świński ryj świniopas świntuch świnia!" - W. Gombrowicz.




"siłą kaca jest to, że człowiek chce rozpocząć nowe życie" (Hrabal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu